Druga edycja Make-up College już 2.września

 

KUP BILET

 

Make-up College 2018

9:00 – 9:15 - rejestracja

9:15 – 11:45 - Anja Piotrowska - Makijaż artystyczny konkursowy

11:45 – 12:00 – przerwa kawowa

12:00 – 12:30 - MUA.PL - Makeup Business – jak osiągnąć sukces w branży wizażowej

12:30 – 13:30 - przerwa kawowa/zwiedzanie targów

13:30 – 15:00 – Beata Bojda – Artystyczny makijaż etno

15:00 - 15:15 – przerwa kawowa

15:15 – 16:45 – Sebastian Gradzik – (Smashbox) – Perfekcyjny makijaż użytkowy

 

Tematyka:

Anja Piotrowska / Artystyczny makijaż konkursowy

Dzięki temu, że zawsze wiele od siebie wymagałam i dążyłam do perfekcji, kolorowy świat makijażu stał się moim światem. Na tyle moim, że pochłania mnie całkowicie zawodowo od ponad 14 lat :-). To właśnie wtedy wykonując pierwsze makijaże postanowiłam zająć się tym profesjonalnie. Ukończyłam dwie prestiżowe Szkoły Wizażu i Stylizacji z dyplomem celującym. To było pozytywnym zastrzykiem do wyznaczania sobie kolejnych celów. I tak zakochałam się w sztuce makijaży artystycznych, w których z biegiem czasu się wyspecjalizowałam.

Udział w licznych projektach umożliwił mi zaprezentowanie swoich makijaży m.in: w Rio de Janeiro, Moskwa, Ateny, Oslo, Yekaterinburg, Paryż, Zurich, New York, Seul Korea, Londyn.
Wybrane osiągnięcia: Mistrzyni Europy w Makijażu Artystycznym Yekaterinburg Rosja 2014, właścicielka i Dyrektor Artystyczny - Anja Piotrowska Make Up Academy we Wrocławiu, odznaczona za całokształt twórczości artystycznej statuetką PROJECT FASHION 2017, juror międzynarodowy światowej sekcji make up OMC.

 

Sebastian Gradzik / Perfekcyjny makijaż użytkowy

Główny wizażysta i trener na Polskę i Bałtyki dla amerykańskiej marki Smashbox Cosmetics. Od 17 lat ściśle uczestniczy w branży kosmetycznej współpracując z największymi firmami kosmetycznymi ja Giorgio Armani czy Lancome. Z natury typowy artysta zakochany w kobietach, kolorach, rysunku i tatuażach,  dla którego celem zawsze była praca dla profesjonalnych marek zajmujących się makijażem sesyjnym.
Wyjątkowe techniki makijażu sesyjnego przekazane prosto ze studia fotograficznego Smashbox w L.A., talent, wyczucie smaku, profesjonalizm i wiecznie tryskający optymizm sprawił, że chętnie zostaje zapraszany po współpracy z celebrytami, blogerami i  influencerami, do  sesji zdjęciowych dla m.in. COSMOPOLITAN, GLAMOUR, HOT MODA, JOY i pokazów mody.

 

Beata Bojda / Aplikacja w makijażu nowoczesnym

Beata Bojda- make up artist, stylista ubioru, projektantka mody.
Jej makijaże drukują najlepsze w Polsce magazyny zajmujące się makijażem. Edytorial Etno powstał dla Make up Trendy, który umieścił jedno ze zdjęć na swojej okładce we wrześniu 2015 roku. Także jeden z jej makijaży znalazł się na okładce pisma „LNE”, który przyznał jej w 2016 roku tytuł Beauty Industry Icon. Pracowała jako charakteryzator i kostiumograf  przy wielu produkcjach filmowych, między innymi w „Kochaj i tańcz”, „Tancerze” czy ostatnio z Andrzejem Chyrą i Anną Cieślik w „Agape”. Dwukrotnie otrzymała tytuł Artysty Roku w dziedzinie makijażu, w 2016 i w marcu 2018. Jej projekty ETNO i MYSTEROUS były wystawione w londyńskiej The Brick Lane Gallery . Edytorial ETNO przyniósł jej ogromną popularność, napisał o nim między innymi NEWSWEEK i VIVA.  W listopadzie ubiegłego roku cały cykl, został pokazany w Paryżu w ramach Cool Concept. 

 

Ilona Szalak & Ewelina Wadowska MUA.p l/ Makeup Business

Wystąpienie pobudzi Cię do działania, spowoduje że nabierzesz dystansu do porażek, zmotywuje do dalszego rozwoju i współpracy z ludźmi.  Poruszy biznesowe aspekty prowadzenia działalności w branży wizażu. Ewelina i Ilona przerodziły pasję w sposób na życie. Promują na własnym przykładzie łączenie sił w biznesie. Ich misja to wspieranie, inspirowanie innych. Założycielki portalu MUA.pl, który ma za zadanie zrzeszać, inspirować i edukować wizażystki z całej Polski, tak aby prężnie działały i zarabiały coraz lepsze pieniądze.  Twórczynie pierwszej w Polsce konferencji biznesowej dla branży wizażowej MAKEUP BUSINESS. Konferencja położył mocny nacisk na  istotność prowadzenia social mediów- na których dziewczyny bazują.